środa, 15 lutego 2012

Kosmetyki kolorowe - podkłady

Witajcie:)
Kolejna część sagi o kosmetykach kolorowych. Tym razem podkłady aktualnie używane :)

1. Max Factor - lasting performance (kolor 102 Pastelle)

Zdecydowanie moje KWC. Nie wiem już ile opakowań tego podkładu zużyłam. Ale stosuje go odkąd pamiętam ;)

+ nie zapycha
+ krycie bardzo dobre (nałożony palcami lżejsze, pędzlem- mocniejsze)
+ wydajny
+ przy odpowiednim dobraniu koloru zupełnie niewidoczny na twarzy
+ trwałość

- brak

Dostępność:Powszechnie dostępny
Cena: 25 (internet) -60 (drogerie)
Czy kupię ponownie: Zdecydowanie tak
Ogólna ocena 9/10

2. Catrice - PhotoFinish Liquid foundation 18h (kolor 020 rosy beige)

+ nie zapycha
+krycie dobre (ale słabsze niż MF)
+cena
+ świetna buteleczka
+trwałość
+twarz po jego użyciu wygląda na taką zdrową i nawilżoną

- troszkę za bardzo widoczny na twarzy




Dostępność: Natura
Cena:27
Czy kupię ponownie: Tak
Ogólna ocena 8/10 
 
3. Kobo Professional, Matt Make-up (kolor 101 Ivory) 
Niestety nie mam opakowania, gdyż nie byłam w stanie już nic wycisnąć z buteleczki, ale po rozcięciu okazało się, że jest tam jeszcze 40-50% produktu. Zmuszona byłam przełożyć resztki do plastikowych pojemniczków z rossmanna

+ na długo matuje
+ nie zapycha porów
+ dobrze kryje
+cena
 
- efekt uzyskany na twarzy jest to tzw. płaski mat, bardzo nienaturalny i widoczny na twarzy
- okropne opakowanie, nie ma szans zużycia produktu do końca bez rozcinania opakowania
- bardzo szybko się ściera z twarzy 





Dostępność: Natura
Cena: 20-30zł
Czy kupię ponownie: Nie
Ogólna ocena 6/10
 
W  najbliższych planach mam zakup Revlon - Colorstay (dotąd jakoś mi nie było po drodze go kupić ) oraz Bourjois - Healthy mix. Chyba, że możecie mi polecić jeszcze jakieś ciekawe podkłady ;)
Pozdrawiam

2 komentarze:

  1. Zaskoczona jestem, że pozytywnie oceniasz Catrice Photo Finish. Dla mnie był okropny! Miałam 010 Sand Beige. To, jaki pomarańczowy robił się na twarzy było wręcz nie do uwierzenia. Tragedia!

    Próbowałaś może Maybelline Afinitone ;>? Bo się nad nim zastanawiam od pewnego czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem z niego bardzo zadowolona :) Nie ciemnieje na twarzy i bardzo fajnie wygląda :)

    Chyba miałam Affinitone, ale ten starszy. Mineralnego nie miałam.Z reguły nie przepadam za podkładami Maybelline. Robią mi na twarzy maskę i są baardzo widoczne..

    OdpowiedzUsuń